سرخط خبرها

جودوکاران مدال آور آسیایی در بازگشت به مشهد مورد استقبال قرار گرفتند

  • کد خبر: ۲۹۶۲
  • ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷
جودوکاران مدال آور آسیایی در بازگشت به مشهد مورد استقبال قرار گرفتند
جوانان جودو کار خراسان رضوی که در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه در چین تایپه قهرمان و نایب قهرمان قاره کهن شده اند شنبه شب از طریق وارد فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد وارد مشهد شده و مورد استقبال قرار گرفتند.
به گزارش شهرآرا نیوز به نقل ازایرنا، قهرمان وزن منهای یکصد و نایب قهرمان وزن ۸۱ کیلو گرم مسابقات جودو قهرمانی جوانان آسیا و اقیانوسیه در فرودگاه مشهد مورد استقبال جمعی از مسئولان اداره کل ورزش و جوانان و همچنین هیات جودوی خراسان رضوی قرار گرفتند.
در مسابقات جودوی جوانان قهرمانی آسیا و اقیانوسیه علی پرهیزکار ملی پوش جوان مشهدی در وزن منهای ۱۰۰ کیلوگرم در دور نخست مسابقات خود، با قرعه استراحت مواجه شد و در ادامه با غلبه بر نماینده کره جنوبی و ژاپن به مدال طلا و سکوی نخست این مسابقات دست یافت.
امین کامیابی جودوکار چنارانی تیم ملی جوانان کشور هم در دور نخست رقابت‌های وزن ۸۱ کیلوگرم به قرعه استراحت خورد و سپس حریفان هندی، استرالیا، قزاقستانی خود را شکست داد و در مبارزه نهایی مغلوب حریف ژاپنی خود شد و مدال نقره را کسب کرد.
در مسابقات جودو قهرمانی آسیا و اقیانوسیه ابوالفضل عیسی زایی دیگر ملی پوش خراسانی در رده سنی نوجوانان هم به مدال نقره دست یافت. وی روز نهم مرداد ماه با استقبال مسئولان ورزشی استان وارد مشهد شد.
مسابقات جودوی نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا و اقیانوسیه روز‌های پنجم تا هشتم مرداد ماه در چین تایپه برگزار شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->